De hoofddoek: het symbool bij uitstek van de islamofascisme en van de minderwaardige positie van de vrouw binnen de islam

Miljoenen moslimvrouwen in de hele wereld zijn dagelijks het slachtoffer van verschrikkelijke maatregelen en vernederingen door het bewind en de maatschappij.Miljoenen meisjes en vrouwen dagelijks mentaal en/of fysiek lijden onder de islamitische sluier, die hen wordt opgelegd door een islamitisch regime en/of door imam, vader,broer of moslimgemeenschap door middel van dwang, intimidatie en geweldsdreigingIn veel islamlanden een bepaalde kledij met harde hand wordt opgelegd: zweepslagen in Iran en Soedan; zwavelzuur in het gezicht in Algerije, geweerschoten in Kashmir, brutalisering in Afghanistan, Pakistan, enz. Die landen tonen aan dat ‘baas over eigen hoofd’ zeker geen islamtraditie is.Het is een misvatting te denken dat het dragen van een hoofddoek in de islam een louter culturele of vestimentaire aangelegenheid zou betreffen.De hoofddoek past in een geheel van voorschriften van een totalitaire, fundamentalistische ideologie die het priveleven van mensen volledig wil beheersen…

“Wij zijn opgesloten blijven in de gevangenissen van de islam en de hoofddoek is een mobiele gevangenis.De islamisten hebben de sluier uitgevonden omdat ze ons niet konden opsluiten in de huizen. Het is een gevangenis en een vlag die verschillende betekenissen draagt. Een symbool waarmee je instemt met onderwerping.Moslimvrouwen zijn niet vrij in hun keuze om een hoofddoek te dragen. Zeggen dat er geen onderdrukking is, is hetzelfde als de kant kiezen van hen die ons discrimineren. Ja, de hoofddoek is discriminerend.”, schreef de Marokkaans-Spaanse schrijfster Najat El Hachmi op haar Instagram-account.De Iraanse schrijfster Chahdortt Djavann noemt de islamitische sluier “de Jodenster van de moslimvrouw, zichtbaar teken van haar status als Untermensch”.De moslima’s die er helemaal zelf voor kiezen om zichte bedekken, steken in feite hun middelvinger op naar hun vele miljoenen onderdrukte moslimzusters.Het dragen van een hoofddoek is niet vrijwillig.We zien kleuters  met zo’n doek om,maar hebben die daar zelf voor gekozen?Natuurlijk niet!Er is geen enkele islamitische rechtsschool die stimuleert dat de islamitische sluier een vrije keuze is. De islamitische ideologie ontzegt vrouwen en meisjes het recht zich te kleden zoals ze dat zelf willen. Het is ook een misvatting te denken dat het dragen van een hoofddoek een kwestie zou zijn van godsdienstvrijheid of vrije keuze…

Koran en de Hadith degraderen meisjes en vrouwen. Zo staat in soera 4 vers 34 dat mannen hun vrouw mogen slaan.Mohammed was een moordenaar,jodenhater, slavendrijver, vrouwenmepper, die trouwde met een 9-jarig meisje,omdat in de islam is een meisje meerderjarig vanaf haar negende.Wat?Volgens de islam zijn vrouwen ook niet gelijkwaardig aan mannen, en staan ze zelfs op hetzelfde niveau als honden en ezels.Tal van verzen uit de Koran getuigen van de ondergeschikte positie van de vrouw : zij kan slechts de helft erven van een man; de getuigenis van een vrouw voor de rechtbank is minder waard dan die van de man; in sommige aangelegenheden wordt een getuigenis van een vrouw zelfs in het geheel niet aanvaard; vrouwen mogen niet vrij staan en gaan waar zij willen; om hun huis te verlaten moeten zij de toestemming van hun man krijgen; vrouwen die verkracht worden dienen daarvoor vier getuigen te kunnen leveren, zoniet riskeren zij vervolgd te worden voor overspel …

Ook tal van andere verzen uit de Koran getuigen van de manifeste en directe discriminatie van de vrouw binnen de islam. Zo kan een vrouw maar de helft erven van een man. De getuigenis van de vrouw is volgens de islamitische wet bovendien minder waard dan die van de man. In sommige zaken kan de vrouw zelfs in het geheel niet getuigen. Vrouwen mogen volgens de sharia ook hun huis niet verlaten zonder toestemming van de man. Een van de meest perverse bepalingen over vrouwen is allicht de regeling met betrekking tot overspel. Vrouwen die verkracht worden, moeten dat volgens de sharia bewijzen middels vier getuigen. Kunnen ze dat niet, dan riskeren ze vervolgd te worden voor overspel, volgens het islamitische recht een misdrijf waarop in sommige landen de doodstraf staat. ..

Turkije voerde in de jaren twintig van de vorige eeuw een hoofddoekverbod in voor het overheidspersoneel en in universiteiten als dam tegen de islamisering van het land en als garantie voor de scheiding tussen kerk en staat,maar toen de islamofascist Erdoğan aan de macht kwam, voerde hij opnieuw de sharia-terreur in.Een hoofddoek past in het geheel van normen en voorschriften van de sharia, die fundamenteel tegenstrijdig zijn aan onze Westerse democratische waarden.Wanneer men toegeeft aan de islamitische eis om hoofddoeken toe te staan voor overheidspersoneel, legitimeert men de sharia als geheel. Men laat op die manier de sharia voorgaan op westerse democratische waarden, zoals de gelijkheid van man en vrouw en de scheiding van kerk en staat.Boodschap van gesluierde moslima’s is als een opgestoken middelvinger, die zich verzetten tegen de Westerse levens wijze:“Ik sta buiten jullie samenleving. Het is jullie samenleving, niet de mijne.”…

Gesluierde moslima’s maken eigenlijk ostentatief duidelijk, dat ze een hekel hebben aan de vrije samenleving en westerse beschaving.Zij willen, op basis van islamitische leerstellingen, deze beschaving vernietigen en hun eigen doctrine en sharia aan de wereld opleggen.Voor moslims is de samenleving pas ‘goed’ als er de alleenheerschappij van de sharia is gevestigd, de allesomvattende islamitische wet. Het sluieren van vrouwen is daarvan de gemakkelijkste eerste stap. Vandaar het islamitisch fanatisme rond de hoofddoek. Het is het startschot voor de omvorming van de samenleving volgens de sharia.Een moslim is een ‘ummahïst.’ Zijn loyaliteit gaat met name uit naar een wereldkalifaat en niet naar zijn land.En het doel van zowel heel wat radicale als niet-radicale moslims is hetzelfde: de wereld moet onderworpen worden aan de islam en de sharia!Een islamist met een pak aan en een das om, wil op termijn hetzelfde als een jihadist met een bomgordel. Natuurlijk, de methode is anders, het einddoel hetzelfde.Weg met dat fascistische discriminerende islamitische symbool,weg met  verschrikkelijke islam.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to De hoofddoek: het symbool bij uitstek van de islamofascisme en van de minderwaardige positie van de vrouw binnen de islam

  1. Pingback: De hoofddoek: het symbool bij uitstek van het islamofascisme en van de minderwaardige positie van de vrouw binnen de islam | E.J. Bron

  2. delamontagne says:

    Er zijn er ook die ‘t geheel ” vrijwillig doen.
    Maar die zijn al van kleuter-af geïndoctrineerd
    / / / / / /

    Moslima en heel gauw advoca[a]te, hoopt zij pleidooi voor de Rechtbank te kunnen houden in hidjap.
    Met haar 25 jaren studeert Lilia Bouziane Rechten en hoopt de eerste advocaat in Fr te kunnen zijn die in islamitsche “tooi”voor de Rechtbank mag optreden.
    Maar ze is er zo van overtuigd dat ze overal de hoofdtooi moet kunnen dragen, dat zij zich al voorbereid dat ze niet voor de Rechtbank zal kunnen optreden.
    WANT, ze weigert haar principes op te geven:
    Vandaag willen we, met het secularisme, religies uitwissen, ” zei ze

    Le Progrès
    https://www.leprogres.fr/faits-divers-justice/2022/06/26/intellectuellement-ca-se-tient-qu-une-femme-puisse-plaider-avec-un-voile

    Liked by 2 people

  3. Madeline Mardigan says:

    Muslims do not make good additions to western countries. They are takers. They are disrespectful and ungrateful hypocrites and history shows us what happens when you show pity and take them in. Assimilation is necessary.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s