Waarom een Serviër altijd de PVV-partij steunde

De grootste schuldigen voor de islamisering van Nederland zijn autochtone Nederlanders die niet op PVV hebben gestemd.Zij hebben Nederland verraden.Ze lieten het land islamiseren.En de enige partij die ertegen vecht is de PVV. Joden zijn de meeste PVV-partijkiezers,omdat ze weten het beste wat de vreselijke islam is.PVV-partij krijgt ook veel stemmen van moslimburgers(die de islam verwierpen),die heel goed weten wat de islam is.Bij de Kamerverkiezingen van 2012 koos volgens het nationaal Kiezersonderzoek 11,8 procent van niet-Westerse allochtone Nederlanders stemmers voor de PVV (en 10,3 procent van de autochtone Nederlanders die stemden). Onder Antillianen is de PVV favoriet en onder Surinamers is het de op twee na grootste partij,zo laat de EtnoBarometer zien.Volgens onderzoeksbureau Kantar TNS,onder Antillianen is de PVV de eerste partij, bij Surinamers de tweede partij, bij Turken de derde partij, bij Marokkanen de vierde partij.Hier moet ook worden benoemd dat 90% Serven en Kroaten stemmen voor de PVV, omdat ze ook zeer goed weten wat de islam is…

Meeste autochtone Nederlanders stemmen  op de PVV-partij,pas als ze problemen hebben met een moslim, anders niet.„In 2016 ben ik mishandeld door een Nederlands-Marokkaans meisje. Ik sprak haar erop aan dat ze de verkeerde ingang nam in een volle tram. Ze heeft me aangevallen en mijn gezicht opengekrabd. Omdat het me duidelijk werd dat we in Nederland een probleem hebben met integratie, heb ik toen Geert Wilders een brief gestuurd dat ik op hem zou gaan stemmen.Voorheen stemde ik op D66”,zei Jikkenien Deerenberg (57).Het lijkt erop dat pas als een islamitische extremist een autochtone Nederlander zijn keel doorsnijdt, dan zullen zij stemmen op de PVV… “ Ik strijd tegen de islamisering van onze maatschappij en daarmee voor de bescherming van de rechten van de vrouwen, van de homoseksuelen, van de christenen, van de joden, van de afvalligen, van de niet-gelovigen en van de ongelovigen: de niet-moslims,” zei PVV-leider Geert Wilders en linkse zombies en merendeel autochtone Nederlanders(die nooit zal volwassen worden) zien en noemen dit:racisme,haat,exrtremisme,fascisme…

Merendeel autochtone Nederlanders vindt PVV een ‘haatzaaiende  en racistische partij’,omdat deze partij de islam(die al 1400 jaar niet-moslims haat en terroriseert) haat.Voor mij is dat hetzelfde vergelijking als iemand de nazisme haat en mensen hem dan een haatzaaier en extremist vinden of roepen.Iemand, die pro rechts is, zegt in een artikel:„de PVV haar argumentatie niet helder genoeg naar voren heeft gebracht in hun campagne voor de verkiezingen.Er moet een beter beleid komen, waarbij heel duidelijk wordt uitgelegd wat precies het probleem is, o.a. dat gematigd moslims niet bestaan, dat vluchtelingen onze eigen vijanden zijn, dat een multiculturele maatschappij de beginfase is van een cultuurloze maatschappij,dat demografie ertoe zal leiden dat de Nederlanders straks een minderheid zijn, en dat ze straks onder de sharia moeten leven”…Maar dat allemaal zegt Wilders en zijn partij al meer dan 10 jaar. En is er niet te veel kritiek tegen de PVV vanuit de linker kant?…

De PVV heeft niet de verkiezingen in 2021. verloren omdat ze een slechte campagne hadden, maar omdat deze verkiezingen gefraudeert zijn (met post stemmen) en georganisseerd door de Bilderberg groep,die de EU heeft opgericht en onder controle houd.Voor de verkiezingen wist bijna niemand wie Sigrid Kaag(D66) was,omdat zij voor de verkiezingen geen campagne had en ineens heeft zij de meeste stemmen gekregen.Grappig!Plotseling wordt er ook per post gestemd, terwijl deze manier van stemmen nog nooit eerder in Europa is gebruikt.Volgens Brussel is deze manier van stemmen niet democratisch,dus de verkiezingen in Nederland waren ook niet democratisch. In Amerika zagen we vorig jaar een vergelijkbare situatie…

In de VS zorgde Deep State(schaduwregering) ervoor dat Trump uit het Witte Huis werd weggejaagd. Democratische demente kandidaat Biden was voor de verkiezingen de hele tijd in een kelder,hij had geen campagne gevoerd. En ineens heeft hij de meeste stemmen(via gefraudeerde post stemmen) in de geschiedenis van de VS.Grappig! De grootste rol bij de  verkiezingen 2021. in Nederland en in de VS 2020. hadden de corrupte media(die allemaal links zijn) met hun propaganda, waarvan de meeste kiezers in hun onzin helaas geloofde…Op “rechtse” website ‘De Dagelijkse Standaard’ is er zo’n gespuug op Wilders en de PVV, dat je zo iets niet eens kan vinden op extreem linkse websites zoals ‘Joop.nl’ of  ‘NU.nl’.Zij vinden antisemmitistische Baudet (die dol is op de islam) niet erg en ze zien hem nog steeds als een held.En door deze idiotische partij zien mensen ook de PVV als een extreem rechtse partij, die nog nooit racistisch,antisemitistisch,extreem was.Merendeel mensen in  Nederland vindt PVV een ‘haatzaaiende  en racistische partij’,omdat deze partij de islam(die verspreid al 1400 jaar haat en terreur) haat.Voor mij is dat hetzelfde vergelijking als iemand de Nazisme haat en mensen hem dan een haatzaaier vinden of roepen…

Ik probeer al vanaf de oprichting van de PVV(via de website ‘Amsterdam Post’), om te schrijven wat deze partij is en wat hun programma is. En als ik bekijk hoeveel zetels in het parlement de PVV toen had (1 of 2 zetels) en nu heeft, dan weet ik dat ik dit niet voor niks heb gedaan. Tot de dag van vandaag ben ik niet van mening verandert over deze partij.Kritiek is onnodig.Ik wil ook nog benoemen dat er nog strijder was(is) zoals ik en dat is E.J.Bron, die probeerde ook de ogen te openen van mensen tot de dag van vandaag-BRAVO! Wij zijn waarschijnlijk de enige (samen met de PVV), die streden en nog steeds strijden dat Nederland niet geislamisseerd wordt.Ik zie dat er in de laatste tijd nog paar websites zijn gekomen, die ook schrijven over dit probleem.Dames en heren, het is triest dat autochtoonse Nederlanders toelieten dat dit land geislamisseerd werd en ik kots op zulke ”mensen”.BAH!…

PVV-leider Geert Wilders is een man die zijn vrijheid heeft opgeofferd voor ons allemaal en dat waardeer ik zeer erg en elke kritiek tegen deze geweldige en slimme persoon is gewoon onzin. Hij heeft ook ervoor gezorgd dat deze verschrikelijkke probleem wordt gehoord buiten onze grenzen en dat is hem goed gelukt. In de laatste tijd,zijn in vele landen in Europa veel rechtse partijen opgekomen en misschien vermijden we een burgeroorlog of islamisering.Wilders zal in de geschiedenis komen als de persoon die jaren lang heeft gestreden om het Europese cultuur te behouden en dat onze continent niet wordt geislamisseerd-wordt nog een hel op aarde. Ik denk dat in de toekomst kinderen ook zullen leren wat hij allemaal positiefs voor ons heeft gedaan en dat er ook ergens een standbeeld van hem wordt opgericht voor al zijn goede daden. NEXIT! 

………………………………………………………………………………………………………..

Dit is mijn laatste artikel in deze blog(er zijn nog in het archief bijna 500 artikelen) , omdat het niet meer waard is om te schrijven en praten(merendeel autochtone Nederlanders gelooft nog steeds in linkse propaganda,dan in feiten-ze worden nooit volwassen). Deze probleem in Europa(islamisering) zal waarschijnlijk worden opgelost helaas met geweld (mensen zullen massaal de straat op gaan en de overheid verjagen), niet met verkiezingen die altijd opgezet zijn. En het corona circus zal dit proces waarschijnlijk versnellen. 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to Waarom een Serviër altijd de PVV-partij steunde

  1. Dasz Ganze says:

    Ik denk dat algemeen beter beseft wordt wat islam is dan 10 jaar geleden, en dat is mede te danken aan de inspanningen van The Balkans Chronicles. Echter beseft moet worden dat deze website en vergelijkbare websites moeten concurreren met de grote media waarin de kritische stem jegens de islam zo goed als nooit gehoord wordt of dat zelfs die islam wordt goedgepraat. Dank voor de informatie! Tip voor mogelijk verdere activiteiten: https://www.cspii.org.

    Liked by 4 people

    • Heel erg bedankt voor deze commentaar. Het is jammer dat ik niet zo goed ben in Engels, maar als nog bedankt voor de tip.

      Liked by 2 people

      • Diogenes says:

        Ah, maar de website is er ook in andere talen — zie rechtsboven. Volgens mij is dit de Servische versie: https://www.cspii.org/sr/. U zou alles wat u weet kunnen weergeven in enkele kernartikelen, die dan door de redactie van die website worden vertaald in alle andere talen waarin de website wordt aangeboden. Het gaat er om dat het grote publiek begint te snappen dat er iets ernstig mis is met die islam. En dat is vreselijk moeilijk om te bewerkstelligen tegenin de islamgunstige propaganda in de grote media. Ik hoop dat u er zin in heeft om nog eens een en ander kernachtig weer te geven en dat in taal die overkomt bij juist dat grote publiek.

        Liked by 1 person

  2. Pingback: Waarom een Serviër altijd de PVV steunde | E.J. Bron

  3. Jackie2015 says:

    Trump mag blij zijn dat hij niet is omgebracht door iemand van de DeepState. Maar het schijnt dat hij heel wat aanhangers om zich hen heeft verzameld en het er niet bij zal laten zitten. Wat een moed op zijn leeftijd.

    Liked by 1 person

  4. boorzalf says:

    Moed houden, en proberen door te gaan. Er zijn velen die Uw site lezen en er moed en troost uit halen.

    Liked by 2 people

  5. boorzalf says:

    En als U toch stopt, geef ik U deze zegen mee.

    Liked by 1 person

  6. Jackie2015 says:

    Het is heel moeilijk om als een enkeling tegen de stroom in te gaan.
    Iets wat door de meerderheid aan draagkracht heeft gekregen will niet zeggen dat de meerderheid gelijk heeft. Als iets wat niet waar is steeds herhaald wordt dan wordt de leugen waarheid.

    Maar, we mogen weten dat er niets gebeurd waar God niets van afweet. Al lijkt het niet zo, toch God heeft alles onder controle en zal deze altijd behouden.

    Johannes 16:33 Deze dingen heb ik tot u gesproken opdat gij in Mij vrede hebt.
    In de wereld zult gij verdrukking hebben; maar hebt goeden moed, Ik heb de wereld overwonnen.

    God’s zegen en sterkte gewenst wat u ook gaat ondernemen.

    Liked by 1 person

Leave a comment